Totalt antall sidevisninger

fredag 24. februar 2012

Syhelg..

Anne og jeg hadde 2 sydager sammen her.
Vi har det flere ganger i året.
Det er avslappende og koselig.
Vi syr hele dagen og lager god mat til kvelden.
Legger oss sent og står tidlig opp, for å få mest ut av dagen etter.

Her ser dere hva vi har laget denne gangen:
Anne har laget ett nydelig veggbilde..

Og hadde mer av stoffene igjen
 og laget denne fine løperen..

Den lilla duken har ligget ferdig klippet i litt over 1 år,
 men nå er den ferdig.
Den hvite/røde er helt ny og den ble laget for å passe til den nye stua mi..

Rundstrikkepinne etui..

Endelig har jeg laget ett penal..

Ble også ett penal til mamma,
som hun kan ha sine bingo tusjer i..

                                                                                                                                                                         
post signatur

12 kommentarer:

  1. Så kjekt dere må ha hatt det. Koselig med slike helger. Mye fint har dere laget også.

    Astrid

    SvarSlett
  2. Skal si dere hadde laget mye fint :) Koselig med slikt besøk som vil sy med deg :)
    Er det mønster som du har kjøpt den lilla brikken ?
    Den kunne jeg virkelig tenkt meg å lage, den var veldig fin !
    Flott lommebok du laget på kurs.

    SvarSlett
  3. For en fantastisk ting¨å gjøre ;o) Kjenner æ blir litt misunnelig.. og resultatene ble flotte de også! Ha ei fin helg, klem

    SvarSlett
  4. Rundstrikkepinneetui! Kanskje noe jeg kunne prøve meg på jeg og!
    Kari

    SvarSlett
  5. Inte visste jag att du var så duktig Kjersti. Väldigt mycket fint du har lagat själv. :)

    SvarSlett
  6. Takk for koselig tilbakemeldinger, det varmer :-)

    SvarSlett
  7. Duuuu ä bara för duktig ;) stor kleeeem till dej, long time no seeee.

    SvarSlett
  8. Takk Carina koselig av deg, vi prates:-)

    SvarSlett
  9. Du lager mye vakkert. Beklager at jeg ikke er så ofte innom, men det skal jeg gjøre noe med. :) Koselig å se hva du lager. :)

    SvarSlett
  10. Ja Anne vi var veldig flinke :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min