Totalt antall sidevisninger

lørdag 1. mars 2014

Scrapping....

Ja da har jeg klart å lage noen fine scrapping kort.
Laget en del kort for 12-15 år siden men de var veldig enkle den gang.
Det var med stempler og enn farget figurene.
Pyntet kortene også litt men ikke sånn som i det gjøres i dag.
det går fremover også på dette område :-)

Så at noe av utstyret var noe gammelt, som limputa foreks.
Og jeg brukte limpistol om jeg limte på noe men nå er det "dots" som gjelder, he he.
Hadde sefølgelig ikke helt den rette kartongen heller ;-)

Men nå har jeg ryddet litt i disse boksene mine.
Ut med det gamle og så kommer det vel noe nytt oppi der etterhvert tenker jeg.
Jeg skal ikke drive med noe stor produksjon men koselig å gi et hjemmelaget kort..

Om noen har noe tips på hvor en kjøper div noe rimelig over nett,
så gi meg ett hint :-)

Her kommer noen bilder fra gårsdagen..

 Her har vi Monika som viser og jeg følger med..

 Det er ikke så lett....

 Gutte kort..

 ....til å legge penger i, det er ett vanlig dobbeltkort.

 Enda ett mannekort..

 Så ett jente/damekort til slutt..

Det er jo bare såå mye lettere å lage jente/damekort da :-)

Takker for en koselig dag Monika.
Kommer nok tilbake jeg..

post signatur 

14 kommentarer:

  1. Det var noen ordentlig tøffe kort , og sikkert morsomt å kunne å lage slike :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, ja det var morro :-)

      Slett
  2. Hei kjersti så kjekt og se deg igjenn:)Du kan dette og du.kjempefine kort:)fin fin uke til deg .Klemm fra Åsane:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) Ja var morro å lage kort..

      Slett
  3. Hei!Ja det er kjempekjekt å lage sine egne kort,og spesielt i sammen med andre.Flotte kort dere laget!Sender du din adresse til meg på e-post,så kommer din "Pay it forward lek"2013 gave i posten om litt.Ha en flott uke,med hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja morro var det, og nå har jeg noen venner som står for tur, som trenger kort :-) Har sendt adr..

      Slett
  4. Så fine kort! Jeg skulle gjerne lært å lage kort, men synes det er så mye å sette seg inn i på utstyrsfronten. Blir helt forvirret over alt som finnes jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-)Ja mye utstyr men jeg skal ikke ha noe stor produlsjon så det får holde med litt mindre utstyr :-)

      Slett
  5. Så flotte kort! Det er bare å spørre igjen på fb, synes at det er gøy å dele erfaringer :)
    Klem fra Gunn:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) Det kommer jeg til å gjøre Gunn :-)

      Slett
  6. Kort kan være gøy, kjenne ikke at det er tid til alt.. Det finnes av og til noen som selger billig på Finn.no under hobby.. Æ vurdere å selge unna mye av det æ har, men tida strekker ikke til når det gjelder å rydde.. Du kan jo sende mæ en mail hvis det er noe du leter etter, så har æ grunn til å få ut fingeren og rydde ;o)
    Klem fra Mayen
    may1@online.no

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min