Totalt antall sidevisninger

søndag 12. januar 2014

Skitur..

 Hei på dere og godt nyttår alle sammen :-)
 
Hmm, en god stund siden jeg har vært her inne nå.
Ja får vel skjerpe seg litt kanskje..
 
Ja ja, nå er jeg tilbake på Tonsåsen igjen.
Kom på onsdag og skal være her i tre uker.
 
Vi ble oppfordret til å ta med ski....
Ja har ski men de er nedstøvet i garasjen da.
Men de ble med og nå har jeg gått fire, ja 4 turer på ski.
 
Selvfølgelig noen fall men hva gjør det ;-)
Moro var det :-)
 
Her skal dere få se noen bilder fra disse turene..
Detter var en laang bakke..
Andre dag med ski på bena på 8 ja åtte år.

Så litt bortover..
 
En liten utforbakke..

Sola dukket også opp..

Opp til Synnfjell..


I dag var det litt kaldt men det var en fin tur på ca 7,5 km.
 
Fin søndag ettermiddag til dere :-)
 
Kjersti ;-)

 
 
 

8 kommentarer:

  1. Hei Kjersti.Så kjekt og se deg.Og Godt Nyttår til deg.Har ikkje komt i gang med sying eg heller etter jula.Men planene er store:))))Lykke til med opphaldet .Håper du får en flott tid.Så utroligt pent ut der du gjikk på ski.Stor klemm fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :-) Fint å høre at det ikke bare er meg :-) Og takk...Ja veldig fint her..

      Slett
  2. Så fine skibilder! Ser at du koser deg på tur! Godt nytt syår :)

    SvarSlett
  3. Hei Kjersti. Så fine bilder.
    Håper alt er bra med deg og at du får litt tid ved symaskinen også.

    Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Nina. Bra her. Det er litt tørke på syrommet om dagen nå :-)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min