Totalt antall sidevisninger

tirsdag 19. november 2013

Tre uker på Tonsåsen over for denne gang...

 .....og bare venter på neste opphold.
Den 16.10 startet jeg på en ny epoke på livet mitt.
 
Livsstils endring...
 
Jeg er rett og slett litt (hmm mye) for tung..
 
Har prøvd mye i mange år, men nå har jeg virkelig fått blod på tann.
Mye trening der oppe.
Klarer ikke det hjemme med full jobb.
Men det er heller ikke målet.
 
Jeg personlig skal da gå minst en time hver dag
og litt styrke ett par ganger i uken.
 
Så er det dette med maten da.
Synes jeg spisete mye der oppe og var hele tiden sulten,
eller er det sult jeg føler??
Litt usikker enda..
 
Har tre hovedmåltider og tre mellommål..
...og enda er jeg "sulten".
Ja får nok jobbe med denne følelsen tenker jeg :-)
 
God oppfølgning hadde jeg også der.
Så før jeg reiste hjem,
ble det lagt en god plan for de neste mnd.
 
Dette var en av de første dagene.

Det kom litt snø den første uken..
..det var nydelig ute.
 
Jeg har to perioder til her på Tonsåsen
og det gleder jeg meg til.
 
Har gått mange fine turer der oppe.
Alle postene har vært godt representert på klippekortet mitt ;-)
 
Og dette med mat og trim har gått bra etter hjemkomsten også.
Dette med hverdags trim er veldig viktig da.
 
Fin dag til deg..
 
Kjersti :-)
 

8 kommentarer:

  1. Lykke til videre, ingen lett oppgave men du har masse pågangsmot og inspirasjon og det betyr myyyye :-) Støtter deg 110 % og ønsker deg alt godt :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, går bra enda i alle fall :-)

      Slett
  2. Så godt at du har fått en pangstart med mye mosjon og riktig kosthold! Dette klarer du med stå på vilje og pågangsmot! Lykke til videre!

    SvarSlett
  3. Flott - jeg synes du er veldig flink!

    SvarSlett
  4. Så tøff du er ;o) Og du har veldig rett, det er ikkje enkelt å få ting hjemme, best å komme seg bort og fokusere bare på en ting. Lykke til, klem

    SvarSlett
  5. Så flink du er. Tøft å ta tak og komme i gang. Heier på deg. Kos deg der oppe og nyt dagene du har fått til å pleie deg selv.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min