Totalt antall sidevisninger

søndag 11. mars 2012

Ny helg med sysammen..

Jeg var så heldig å få være med en gjeng syglade jenter til Lapp-Elisa i Sverige i helgn som var.
Jeg og Randi kom frem på fredagen ved 15 tiden.
Da satt det alleredet 10 damer og koste seg med symaskinen.
Men vi var ikke sene med å ta frem maskinen vi heller.
I løpet av helgen brukte jeg noen timer i butikken..
 Det er som gotteri for oss dette her ;-)
 Her ser vi Inger Lise,
bak ser vi Runa og med ryggen til Gro Anita..
 Berit og meg i farta..
 Og mat blir det tid til.
 Det smakte godt..
 Nå er sommerduken snart ferdig..
 Vi er flinke til å dele med oss om noen ser noe de liker.
Delte litt med Inger Lise....
 
...så fikk jeg litt rødt og sort :-)

 Vi var flere som laget penal..
Inger Lise, Gro Anita og Ann Helen ved klippebordet..
 Ett penal til,
ble bett i bursdag på søndag ettermiddag
 Toalettmappe og sminkepung,
bursdaggave til mitt store tantebarn..
 Fant dette søte stoffet som jeg bare måtte sy ett penal av ;-)
Her holder jeg på med å sy ferdig
alle blokene vi har i lappeklubben.
Berit gir oss mnd blokker som til slutt skal bli ett teppe.
Her sitter Monica ved siden av meg.

Takk for en kjempe fin helg og gleder meg til neste gang ;.)


Kjersti  :-)





 

12 kommentarer:

  1. Høres ut som dere har hatt en kjempetur. Så mye fint som dere laget. Må si jeg er grådig misunnelig.... Og som du sier, det var som en godtebutikk med alle de fine stoffene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er kos med sånne helger :-)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Og jeg er er den heldige eier av en sminkepung som eieren av denne bloggen har laget!
    Kari

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har sydd Kjersti!!

    SvarSlett
  5. Utrolig mye flott du har laget. Slike helger er jo bare heeelt fantastiske. Så gøy å møte andre gale damer og få bekreftet at man virkelig er GAL etter stoff. hehe. Slik helt skal jeg arrangere i Telemark til høsten. Da møtes vi på Langesund Bad og jeg tar med meg HELE butikken. Tar like så godt å holder et kurs i mine egne kreasjoner den helgen :-)

    Ha ei finfin og kreativ uke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ja koselig med disse helgene.
      Det hørtes spennende ut :-)

      Slett
  6. Kjempe mye fint! :)

    SvarSlett
  7. Mycke snyggt ;-) å en massa kreativa damer, du är duktig med dina alster. Ha dä gött.

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min