Totalt antall sidevisninger

fredag 30. mars 2012

Løperen er ferdig..

Så er jeg ferdig med løperen/duken
 som jeg beg på når jeg var på syhelg i Lennartfors..

Denne gangen har jeg vrangsydd den sammen.
Ingen lukkekant.
Har prøvd meg på å quilte litt med maskinen
 på noen av de røde rutene.

Her hele løperen i sin helhet..

Har skrevet navnet på her.
Dattern min har dobbeltnavn,
men det holder med det førte nå i beg ;-)

Noen ruter har fått forskjellige hjerter på..

Noen blomster...

Og noen ruter med stjerner på...

Håper løperen blir godt brukt...


post signatur

5 kommentarer:

  1. Fin løper Kjersti, og morsomt med quiltingen i rutene med maskin.
    Ha en god helg.
    Ann-Margret

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ann-Margret.
      Ja jeg må jo øve på den quiltingen.
      God helg til deg også :-)

      Slett
  2. Flott løper, ble stilig med rødt og svart!

    Nå er jeg igang med å sy kjolen min også, men det er vanskeligere enn jeg trodde å få fine beine sømmer, så her trengs det å øves mer
    : )

    Ha ei fin helg!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) så fint at du har beg på kjolen, gleder meg til å se den, lykke til...

      Slett
  3. Elsker duken! passer perfekt på spisestuebordet:D

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min