Totalt antall sidevisninger

fredag 10. februar 2012

Veskekurs

Meldte meg på ett veskekurs i Rakkestad.
Kursleder var Gunn T. Bråthen.
Gikk over 3 kvelder.

Her er Synnøve og jeg i full gang med veskene våre..

Synnøve og to av de andre deltakerne i full sving med symaskinene..

Og ikke dårlig, det var kaffe og vaffel/kake pause også.
Og det spanderte Else Britt Solbrekke som driver butikken i Rakkestad.

Her ser dere min veske ferdig.
Inni er det en glidlås lomme og et bond med kabinkrok til nøkler er noe annet..
Jeg har det sorte stoffet med hjerter i sidene og bunn,
sidene og bunnen er ett stykke.
Håndtakene er flettet nylonbond
og jeg har sydd på det sorte stoffet med hjerter på på disse også.

Dette er vesken til Synnøve.
Hun har tatt blonde på sine håndtak.

Fine ble de.
Og vi ble fornøyde med kurset..

Kjersti :-)

2 kommentarer:

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min