Totalt antall sidevisninger

onsdag 22. februar 2012

Lommebok..

Ja da her jeg vært på kurs med Andre Wallenborg.
Det var Lommebok/liten veske som sto på timeplanen.
Kurset gikk over 2 dager, tilsammen 12 timer.

Vi skulle ha med eget stoff til utsiden men ellers var det en materialpakke.
Første dagen var det å klippe til alle deler.
Andre dag skulle vi sy sammen alle deler,
 og sakte men sikkert ble lommeboka til ett ferdig produkt.
Her ser dere nesten alle som var på kurset..
8 av 10

Her er min lommebok..

Her ser dere inni lommeboken.
Mange fine lommer er det her :-)

Ett veldig fint kurs..

Kjersti  :-)

9 kommentarer:

  1. Så fin lommebok du har sydd.

    Kursene med Andre er bare helt supre. Har brukt mye det jeg har lært hos han.
    Jeg skal på dette lommebokkurset første helgen i mars. Gleder meg utrolig mye.

    Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja han er super. Gled deg til kurs :-)

      Slett
  2. Hei. Det var en super lommebok du har sydd. Jeg var på dette kursen med Andre for et drøyt år siden, og han er bare fantastisk som kursholder. Lommeboken har jeg brukt veldig mye, spesielt på reiser, for det er så god plass til forskjellige dokumenter man trenger i den.
    Veldig gøy å lære noe nytt, og Andre har mange smarte knep som kan være greit å ta med seg i andre prosjekter.
    Takk for at du la deg til som følger av bloggen min. Som du ser har jeg sørget for at jeg får være med deg videre også :)) Klem fra Britt May

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ja han er en fin kursholder, og har mye på lur :-)
      Prates :-)

      Slett
  3. Va du är duktig på att sy. Allt blir sååå fint! Roligt med sykurs:)

    SvarSlett
  4. Stiiilig lommebok, Kjersti! Det er sånn type lommebok jeg liker! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Pam. Takk :-) den er stor og fin..

      Slett
    2. Hvis du vil og har tid.... Hehe.. Vil jeg gjerne kjøpe lommebok av deg! Moro å ha noe som ingen andre har ;)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min