Totalt antall sidevisninger

søndag 28. oktober 2012

Stjernebrikke..

Ja nå har jeg prøvd meg litt på denne stjerne duken fra AnnaKa.
Har ikke mønster men det går vel greit for det.
Laget en stor og en liten stjerne, med hjerte på.
Disse fargene passer inn i stua mi og det røde hjertet er prikken over i`en..
Som dere ser er de ikke ferdig enda.
Får klippe til vatt og bakstukke og sy lukkekant.
Jeg har ikke sydd sammen to trekanter, men brukt ett stykke til hver ruter.
Men det blir mer stoff forbruk da for det blir en del småbiter igjen..
Så neste gang tror jeg at jeg tar og syr to trekanter sammen, blir mer utnyttelse av stoffet på den måten..
 


4 kommentarer:

  1. Koselig stjerneduk, og enig med deg: hjertet pyntet virkelig opp! Ha en flott søndag:))

    SvarSlett
  2. De blei veldig fine. Jeg har tenkt å sy dem også. Da tar jeg rådet fra deg og syr av trekanter. Ha en flott uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Ingunn.
      Ja tror nok jeg også tar de som trekanter og syr de sammen på mitten..
      Fin uke til deg også :-)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min