Totalt antall sidevisninger

mandag 29. oktober 2012

Spisebrikker.

Ja endelig er de fire spisebrikkene ferdig da.
Jeg brukte den nye Lil Twister linjalen min.
Det var en morsom måte å få det fine mønsteret på.
Jeg bruker også forkjellige biter til lukkekant, litt mer sprell da..
Hadde tatt bilder da jeg hadde sydd sammen firkantene, for å se forkjellen,
men som jeg sa her klikket kamera for meg og bildene ble borte...
Men nå er det ferdige produktet tatt bilde av og her kommer de :-)
Så har du denne linjalen og ikke har prøvd den så gjør det,
morro...
Her er de fire ferdige..

Nærbilde av en twister..

Den ene brikken..
 
Ha en fin dag.
 
Kjersti :-)
 
 

15 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk for det og det samme til deg :-)

      Slett
  2. Kjempefine brikker. Har ikke prøvd meg på denne teknikken enda. Den ser spennende ut.

    Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Atrid.
      Takk. Ja du må bare prøve linjalen.:-)

      Slett
  3. Disse ble kjempefine, kanskje jeg skulle pakke ut linjalen min snart?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Trine.
      Ja nå får du pakke den opp og prøve den :-)

      Slett
  4. Flotte brikker i morsom teknikk.
    Jeg har et sammensydd stykke liggende, det er vel egentlig en ufo. Jeg får kaste meg på det snart.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Takk. Ja da må du ta frem ufoen din og beg og gjøre den ferdig :-)

      Slett
  5. Så fine spisebrikker du har sydd. :)

    Ja det med bloggen min... Sukk... Det er bare å ta fatt på nytt igjen. Heldigvis har jeg bilder av alle håndarbeidene mine på pc'en, men bare av ferdige håndarbeider. Ikke av fremgangsmåter og skritt for skritt-bilder jeg la ut

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Jorunn.
      Og lykke til med bloggen:-)

      Slett
  6. Det var mycket fina bordstabletter du sytt med Din Lil Txister linjal, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  7. Hei Kjersti! Så fine brikker :) Du er flittig. Må kjøpe denne linjalen jeg og. Grethe (jeløya)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min