Totalt antall sidevisninger

torsdag 25. oktober 2012

Kleenex etui


I dag har jeg laget noen kleenex etuier.
Kjøpte noen kleenex bokser her og det er jo koselig at de har noe på seg,
så en slipper å se denne papirboksen..
Hadde ett mønster men det var ikke samme str som min boks.
Da var det å måle boksen min og finne ut str.
Jeg har vatt i mitten så etuiet er litt mer stødig.
Disse skal jeg lage flere av, enkle å lage..
Neste gang jeg lager de skal jeg ta bilde og forklare hvordan jeg lager de,
om noe andre har lyst til å lage en eller to..
 
 
Ikke dumme disse her vel....

12 kommentarer:

  1. Disse var absolutt ikke dumme, nei:) Flotte var de!
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  2. Stilig!
    Gleda meg til å prøve mønsteret ditt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Bente. Ja skal legge det ut..

      Slett
  3. Det hadde vært fint med mønster for en som ikke syr så mye!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kari, ja skal legge ut mønster..

      Slett
  4. Disse var fine. Slikt som er kjekt å ha. Gleder meg til mønsteret ditt.

    Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Astrid, ja legger det ut og da er det bare å prøve :-)

      Slett
  5. Så flotte de var! Jaaaa, vil gjerne se mønster. Snilt av deg å dele:))) Ha en flott helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Torill.
      Ja skal legge ut :-)

      Slett
  6. De ble fine.Jeg prøver og lage noen senere.Det blir flott julegaver.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Monica.
      Ja lett og lage og fine presanger :-)
      fin lørdag og vi prates..

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min