Totalt antall sidevisninger

onsdag 24. oktober 2012

Lil` Twister :-)

Ja, da har jeg skaffet meg en ny liten linjal.
Fredagen som var brukte jeg den.
Hadde tatt noen bilder underveis men de ble borte som noen flere bilder her om dagen.
Jeg skal lage noen spisebrikker. De er kuttet opp og skal bare sys sammen.
Skal på syhelg med venner til helgen, til Lennartsfors.
Så jeg håper de blir ferdige der..
Det blir mye søm der men vi skal kose oss litt også.
Har pakket ned mange prosjekter, ser nesten ut som om jeg skal være borte en uke :-)
Her er mitt lille vidunder:-)
 
Er den ikke fin a ;-)

6 kommentarer:

  1. Joda jeg har den linjalen, men har jeg brukt den?? Neida, men den er kjekk å ha hihi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Trine.
      Hehe ja kjekt å ha, sånn er det bare :-)

      Slett
  2. Alltid morro med nyt utstyr :O)

    Ha en fin helg,
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei.
      Ja det er sant, noe nutt innimellom må enn bare ha :-)

      Slett
  3. Det ska bli spännande att få se hur det blir när Du använder Din Lil´Twister linjal. Och det låter helt underbart att åka på syhelg med vänner. Ha det så bra i Lennartsfors!

    Dollandesign

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Dollandesign.
      Ja skal visie frem brikkene når de blir ferdige. Ja det er morro med syhelger, noe enn gleder seg mye til :-)
      Fin torsdag..

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min