Totalt antall sidevisninger

torsdag 18. oktober 2012

Et lite formiddagskurs

Så var det tid for ett lite kurs på en lørdag med damer fra lappeklubben.
Vi skulle prøve oss på The Buggy Barn.
Berit som er lederen vår kan mye, så det var hun som holdt kurset.
Jeg tok mange bilder men kameraet har tulla litt med meg så da jeg skulle
overføre var de blitt borte, så det er nå bare mine blokker som jeg har her da.
Får prøve å få noen bilder av de andres på neste møte.
Her ser dere mitt verk, synes det ble fint.
Og det var en morsom måte å sy på.
Nå gjenstår bare å få sydd de sammen, lite veggbilde og to puter kanskje!
Ja skal vise dere senere hva det blir..
 Her er alle seks blokkene..
Her ett bilde av den ene blokken.
 

10 kommentarer:

  1. Kjempefine blokker. Har sett tepper med bare disse stjerne. Vi skal ha en gjenomgang av dette på neste quiltemøte.

    Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Astrid.
      Takk for det. Jeg har også den blokken med hjerte med stjerne i :-)Gleder meg til jeg skal prøve den...

      Slett
  2. Dette så spennende ut! Fin blogg du har. Ønsker deg en fin kveld og sleng deg gjerne på give away'en min om det frister. :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Torill.
      Takk for det. Ja jeg får gå inn og titte hos deg :-) Fin torsdag..

      Slett
  3. Gøy med kurs,
    det ser fint ut :O)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Fredrikke.
      Takk for det og ja morro med kurs og noe nytt :-)

      Slett
  4. Så tøffe. Gleder meg til å se det helt ferdig Kjersti. God helg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Nina.
      Ja skal vise frem når det blir ferdig..

      Slett
  5. Tøfft, vi skal få lære dette på neste quiltemøte og jeg gleder meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Trine.
      Takk, det var morro. Du får gledet deg til neste quiltemøte..

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min