Totalt antall sidevisninger

onsdag 8. august 2012

Litt av hvert..

Til helgen skal jeg en tur til mitt tantebarn og hennes familie.
Hennes eldste datter ville gjerne ha ett nytt penal til blyantene sine.
Hun minste fikk ett i sommer.
Det tok litt tid å velge ut ett fint stoff da.
Hun tok dette:
Forige dagen da jeg og Aiwa hadde gått morgenturen vår,
Ble det tid til å plukke litt bringebær fra hagen.
Det er så deilig med nyrørte bringebær.
Og pus satt og så på meg..
Noe senere skulle jeg feie litt på hellene for å få bort singel,
men det var ikke lett når en liten tass ville ta kosten..
litt morro er det og erte litt også da :-)
Ellers er det å leke med pinne veldig morsomt.
Hun elsker det..og vil gjerne ha alle sammen på en gang..
Nå skal hun snart hjem igjen
men vi har kost oss i mange uker.
Og begge to har satt pris på det :-)



4 kommentarer:

  1. Skal plukke bringebær i dag selv! En føler seg så rik når en kan gå ut og plukke inn, blomster, bringebær. Livet er ikke så værst i grunnen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kari..
      Ja det er så kos å plukke litt og spise med sukker og fløte på eller ferskt syltetøy på skiva :-) hmm

      Slett
  2. Ser ut som hun koser seg:) og jeg vil ha bringebær syltetøy:)

    SvarSlett
  3. Ja de koser seg begge to...
    Blir bringebærsyltetøy på deg senere :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min