Totalt antall sidevisninger

torsdag 9. august 2012

Kan enn ha det noe bedre?

Nei det tror jeg ikke....
I dag hadde jeg fotpleie med masasje og pynt på neglene.
Dette kunne jeg godt hatt hver uke, så deilig så.
Jeg går hos Eva SPA her jeg bør på Ørje.
Har brukt Eva i flere år til både fotpleie, masasje, aromaterapi, hel pakke med
 "gjørme" behandling osv.
Jeg synes hun er dyktig og hun er en behagelig person..
Her noen bilder:
 Ja begynner med ett forbad da.
Servering av te/kaffe og en sjokoladebit hmm deilig..
 Etter litt klipping av neglene og fjerning av turkis neglelakk.
så er det rens av negler..
Så kommer skalpellen frem og
 ja det var en del som skulle av her..
Så er det litt pussing..
..og når enn går mye barbent blir det litt eller mye pussing..
Nå er det tid for litt god masasje,
litt ømt er det her og der da..
Til slutt er det pynten som skal på,
beige neglelakk ble det nå på sensommeren,
Skal snart i konfirmasjon og da er det greit at det ikke er for glorete..

Takk for god behandling Eva...
...og ja kommer tilbake.

10 kommentarer:

  1. Det så veldig deilig ut!
    Klem :O)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var nydelig, nå gjelder detå holde det litt ved like :-)
      Fin dag..

      Slett
  2. Det så aldeles herlig ut :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enn burde gjøre dette litt oftere :-)
      Fin dag..

      Slett
  3. dette så bare deilig ut Kjersti. Skjønner at du koste deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt nydelig Torunn.Føttene er som nye :-)
      Fin dag..

      Slett
  4. Finnes ikke noe bedre enkelte dager ;o) Har time hos fotpleier til uka, gleder meg hemmningsløst til å få stelt mine undersåtter ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei det gjør ikke det :-) Du får bare glede deg til dagen...forsatt fin dag..

      Slett
  5. Ja det så deilig ut! :)

    SvarSlett
  6. Ja det var godt skal jeg si deg :-)
    Du får få en time av meg utpå her vet du..

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min