Totalt antall sidevisninger

torsdag 2. august 2012

Ferietid..

Ja da er ferien i gang for i sommer.
Denne uken har jeg brukt til å male huset, er ikke ferdig enda men det kommer seg.
Min datter var hjemme i helgen og hjalp meg med to vegger :-)
Har en vegg igjen på første plan. Har en halv andre etg men "rekker" ikke opp.
Og ikke tørr jeg å stå på stigen heller,men ordner seg vel :-)

Aiwa er forsatt hos meg, og vi går turer hver dag og koser oss.
Det blir litt kortere turer når det regner, for da vil hun fort hjem :-)
Her sjekker vi om det er noe muffens ute...

Lappeklubben jeg er med i skal bidra med noen tombolagevinster
til barna på Momarkedet.
Så i dag har jeg sydd 6 enkle poser med silkesnor i.
De ble fine..
 Laget to av denne, den andre har rosa silkebånd.
 Denne med sauer på..
 Hello Kitty..
 De to siste her er også like men denne har silkesnor i gult..
...og denne lilla silkesnor.

Været denne uka har ikke vært så veldig ille, litt regn har det vært men også litt sol.
Så får vi håpe at det blir mer av det siste...
Huff nå kom det ett fryktelig regnevær,bra vi har gått kveldsturen
og bare har små tur igjen...



4 kommentarer:

  1. Jeg får så lyst til å sy når jeg ser alt det flotte stoffet du har brukt! Er det kjøpt i Årjäng?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kari..
      Nei, tror jeg har kjøp de i Oslo. En stund siden. Men titt innom Årjeng og se, kan være noe fint der også..
      Prates vel en dag...

      Slett
  2. Så fine poser og artig bilde av den lille vennen din som holder utkikk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Ja Aiwa passer på skal du se:-)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min