Totalt antall sidevisninger

søndag 16. oktober 2011

Til Juleposten..

I dag har jeg laget noen` julepost` til å ha julebrevene i.
Det kan være kjekt å ha alle julebrevene/kort på ett sted.

Disse er enkle å lage.
Det er forstykke, vatt og bakstykke.
Lukkekant er 2,1/4 `` og ca 40``,
+ 20 cm til lommen
Høyden er på 30 cm og bredden på på 20 cm
Og selve lommen er på 20 x 20 cm.
Litt blanding med inch og cm.
Så har jeg laget hull oppe i hjørnene
og satt i nagler til oppheng.
Måtte prøve litt på disse naglene,
for de første jeg prøvde på gikk igjennom alt sammen.
Slo vist litt for hardt.

Her en med mange små julepynt på..

Her en med gammelt motiv på..

Litt amerikansk jul kanskje..

Her kommer det  tre stk med samme motiv på,
men de har forkjellige bunnfarger.
Denne er blå..

Så denne som har hvit bunn..

Og til sist denne med rød bunn..

Kjersti :-)

5 kommentarer:

  1. Så kjempefine disse var da!!
    Og tusen takk for kommentarer på bloggen min. Jeg har dessverre ikke vært flink til å legge igjen kommentarer i det siste... har igrunn vært lite på bloggen... Det har blitt litt mye facebook i det siste, men der er det jo så mange "sneller" en treffer vet du.

    SvarSlett
  2. Takk Jorunn. Ja vi treffer de overalt :-)

    SvarSlett
  3. Du verden så flotte disse var da. Jammen har du vært effektiv. Nå kjenner jeg at jeg faktisk glder meg til jul. Det er en vakker og deilig tid. Derfor har jeg bestilt 20 cm snø, - 5 grader og sol fra skyfri himmel. Fra 15 desember til 01 mars...Tar det lang tid før den søknaden kommer frem mon tro???

    ha en finfin helg.

    SvarSlett
  4. Så kjekke og fine oppheng til juleposten:)Og tusen takk for komentar i bloggen min:)God helg til deg:)

    SvarSlett
  5. Hei Sissel.
    Takk. Ønsket ditt var ikke dumt du, jeg blir med på den :-)

    Hei Aileen.
    Takk og bare koselig :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min