Totalt antall sidevisninger

mandag 24. oktober 2011

Koselig dag med lappevenner..

Før helgen var vi fire fra lappeklubben på Mysen som var på en liten handletur.
Det var Berit, Ellinor, Bjørg og jeg som tok turen.
Jeg reiste fra Ørje til Rakkestad og møtte de andre der.
Og turen gikk til Torp i Borge.
 Vi skulle til Wenke Halvorsen.
Hun drev Vesle Stua, men måtte slutte på grunn av sykdom.
Men driver litt i underetasjen hjemme.
Mange fine stoffer var det her..
Her en av hennes løpere.
Roser og hjerter på denne..

Så denne fine løperen i blå-lilla.
Hun hadde sydd mange fine løpere..

Og disse stoffene havnet i min pose :-)

Neste stopp var Rakkestad, i gamle Dahls handtverkstue.
En kjempe koselig butikk med en liten Kafé,
interiør og stoffer til gardiner og lappeteknikk..

Som dere ser, mye fint her..

Så der borte, ser dere den døråpningen der?
Der var det ett nytt rom med saker og ting.
Og da jeg gikk litt til.... 

...kom jeg til min avdeling vet du.
Mange fine stoffer var det her.
Her er innehaver Else Britt Solbrekke(tror jeg etternavnet var).
Hun var utrolig imøtekommen og hjelpsom.
Innenfor dette rommet var det ett større rom igjen,
 og der holder hun kurs :-)

Ja det ble litt her også.
Måtte bare :-)

Takk for en koselig tur jenter...

Kjersti :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min