Totalt antall sidevisninger

onsdag 5. oktober 2011

Gryteklut..

Ja her er julens første gryteklut.
Måtte prøve meg litt.
Har ikke sydd så mange men dette var jo raskt gjordt, med bare ett stoff.
Sydde ett hjerte på for å få litt liv her..
Så en fin gryteklut i boka til Lisa Bergene også, fra Julens lappebok.
Den skal prøves også..


Kjersti :-)

ps jeg har fått problemer med å gi tilbakemeldinger til 3-4 stk nå.
Har noen noe erfaring med dette.
Hva kan jeg gjøre for å rette opp dette??
Takker for tips :-)

8 kommentarer:

  1. Kjempefin! Gleder meg til jul! :)

    SvarSlett
  2. Ja da skal vi kose oss :-)

    SvarSlett
  3. WOW:) De var lekre, herlig mønster:)
    Klem Gunn

    SvarSlett
  4. Hei Gunn. Takk skal du ha..

    SvarSlett
  5. De var fine! :O)

    Om du har problemer med å kommentere kan problemet være at når du logger deg inn på blogger må du huke av boksen om å alltid være på logget/husk meg.
    Det har fungert for flere!

    God hrlg :O)

    SvarSlett
  6. Hei Fredrikke. Takk. Og ang problemer med å kommentere så har jeg gått til bake til gammelt oppsett og da går det greit :-)

    SvarSlett
  7. Quilte.net sier: så mye fint liker veldig godt posene dine.Anne

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min