Totalt antall sidevisninger

lørdag 24. september 2011

Vognteppe eller et lite krabbeteppe..

For en stund siden fikk en venninne en etter lenktet prinsesse.
Jeg hadde lyst til å lage noe til den lille jenta.
Tenkte litt og så ble det til at jeg laget ett lite teppe.
Enten til vogna eller ha det som et lite krabbeteppe. Fritt valg.
Ble fornøyd med teppe jeg..
 Teppe ligger oppå godstolen og ser litt skjeft ut men det er det ikke..
 Nærbilde av rutene..
Her er kanten nede..

Jeg måtte jo ha noe til store søster også,
vi ble enige om ett pennal hadde vært fint å ha.
Så kunne hun ha alle fargeblyantene sine der..


Kjersti :-)


5 kommentarer:

  1. Så fint! Hvor i hverden har du kjøpt det fine Hello Kitty stoffet?

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min:) Krabbeteppet ditt er bare helt herlig. Sååå friskt med disse fargene.... Ønsker deg ei riktig god helg:))

    SvarSlett
  3. Takk for det dere :-)

    Er ikke helt sikker Kari...

    SvarSlett
  4. så fint teppe og penal=)

    SvarSlett
  5. Koselig at du likte det Trine :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min