Totalt antall sidevisninger

søndag 25. september 2011

Kremmerhus i shabby chic-stil..

Kanskje litt tidlig men det nærmer seg raskt..
Og da forstår du vel hva jeg mener!
Riktig, det er julen jeg tenker på... 

Har laget kremmerhus i shabby chic-stil.
Alt går i hvitt og det blir ganske så fint,
Enkelt og pent.

 Her i nesten full str.
Lengden er 79 cm.,
 kremmerhuset + hanken.

 Her ett nærbilde ev fuskepelsen..

Jeg har sydd på ett silke bond,
for å få litt effekt
og for å skjule skjøten.

Kjersti :-) 

9 kommentarer:

  1. Jeg har tatt et bilde av en lurvete hund. Skal lage pute og gi bort til eieren. Skrive ut bildet og stryke det på, men det blir jo ikke store puta så skal sy på bånd, men kunne tenke meg svart fuskepels i kantene. Hvor får jeg tak i fine bånd og fuskepels? Den dagen du kommer, kan du kanskje gi meg noen ideer?

    SvarSlett
  2. Ja, før vi vet ordet av det er vi midt i adventstida! Det er greit å starte i tide. Superfint kremmerhus!

    SvarSlett
  3. Hei Kari. På stoff og stil kanskje,ellers så må du bare titte litt rundt på nettet :-

    Takk :-)

    SvarSlett
  4. Ja, det er bare å sette i gang gitt. Jula kommer raskt på oss som syr ja. Lekkert kremmerhus du har laget :-)

    SvarSlett
  5. Ja Sissel den kommer alltid fort. Takk :-)

    SvarSlett
  6. Riktig så lekkert:)
    Klem Gunn

    SvarSlett
  7. Utrolig fine! sånne blir nok fine å ha i juletiden=)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min