Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. mars 2013

Mange arbeider på en gang..

Ja enn skal vel ikke bare ha en ting om gangen å jobbe med..

Ett langtids proskjekt er Eventyrteppe.
Har beg på broderingsbilde nr 10.
Ikke dårlig det..

Så er det bakeklede.
Det er nå brodert ferdig ,
og jeg skal klippe til de stoffene som skal være mellom og rundt.
Blir bra..

 Så har vi disse hjerterblokkene.
Her skal en hvit og en sort lik blokk ligge oppå hverandre
og så skjærer jeg de i to.
Så skal de sys sammen , en hvit og sort del .
Har sett dette på nettet ett sted og hva det heter,
men det husker jeg ikke nå ;-)

Og dette er mars blokken som skal broderes..

Er så glad for at jeg har noe å henge fingrene i.
Det er jo så dumt å ha de ledige ;-)

Ha en fin ettermiddag...

Kjersti :-)

8 kommentarer:

  1. So masse koselige prosjekt :) Gledar meg til å sjå bilder av dei ferdige prosjekta!
    Ha ein fine kveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, blir ferdig anart ;-)

      Slett
  2. Fine og trivelige prosjekter på gang, Kjersti! Vi er heldige som har en flott hobby!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja må ha noe og holde på med...ja vi er heldige :-)

      Slett
  3. Broderiet er kjempe kosligt.og hjertene blir så stilige .gleder meg til og se.Har noen hjerter liggende eg også.:)Rart hva man finner når man leiter etter saker og ting.Ha en fin helg.:))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker, ja får gjøre disse hjertene ferdig snart vel..
      God helg ja :-)

      Slett
  4. Det ser ut som Du syr på Mended hearts. Och jag är jätte nyfiken på hur Det kommer att utveckla sig.

    Dollandesign

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du vet hva jeg lager ;-) hehe
      Ja får prøve meg litt i helgen :-)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min