Totalt antall sidevisninger

tirsdag 5. mars 2013

Besøk på Quilteklubben i går..

Ja det var møte på Quilterene på fortet i går.

Ragnhild fra tråd og design var hos oss.
Viste frem masse fint med vannoppløslig plast.
Utrolig hva hun hadde laget.
Her en løpere fra Ragnhild:
Den er jo bare helt nydelig.
Alle bladene "henger" i tråder, 
det er der den vannoppløslige plasten kommer inn..

Jeg har prøvd det en gang på ett kurs,
da jeg lagde det bilde med sirkler på..

Her er en del av oss,
masse trå til salgs og det må vi jo ha :-)

Disse trådsnellene kjøpte jeg,
unntatt den brune oppe til venstre.
Den ble min gevinst :-)
Jeg har ønsket meg disse snellene, med trå i litt forkjelige nyanser..
Kjøpte meg også en pk med tykkere nåler til symaskinen,
som kan ta tykkere trå..

Vil du se flere bilder fra kvelden?
Gå inn her så kommer du på bloggen til Quilterene på fortet..

Ha en fin fin kveld :-)

Kjersti :-)

8 kommentarer:

  1. Nydelig løper, den teknikken har jeg ikke prøvd, blir veldig dekorativt! Flerfargede tråder er supert, gir en fin effekt! Gratulerer med gevinsten :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ser morro ut med denne plasten..
      Ja det vil gi en fin effekt :-)

      Slett
  2. Hei!
    Ragnhild har eg vore på Vestlandstreff med,ho var kursholder i Haugesund.Sprudlande og flink å lære i fra seg,med mangfold av ideer!Ja ,da var det bare å sette i gang,nja det er det blitt dårlig med.Blomsterbildet øverst laget eg i mine farger,hadde med på messe,og den ble solgt,angrer nå!Kuverbrikkene med blomster på siden,har eg sydd en ferdig,de andre tre er ferdig med lukkekanter,men mangler blomsreinnsettingen i siden,blomstene er også klar,bare å feste med forsvinningstoff og masse tråd.Fått til den første,da stopper det opp med meg.Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja en koselig dame..
      Får prøve dette :-)

      Slett
  3. Jeg har litt forsvinningsplast som jeg ikke har brukt. Nå har jeg fått flere ideer og inspirasjon til å ta det fram :) Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra, da er det bare å sette igang :-)
      Lykketil..

      Slett
  4. Hei ja denne løperen var frisk i fargene.kjempefin.Dette er en kjempegøy teknikk,og prøve.Har laget en løper og spisebrikker.Det var kjempegøy.Spennendes og putte duken i vaskebaljen og se når plastikken ble vasket bort:0
    Eg brukekte Svart lin og laim grønne blader og tråd,og bunt strikkegarn.Det ble som en blonde.En super julegave.;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den løperen din hørtes fin ut :-)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min