Totalt antall sidevisninger

søndag 20. januar 2013

Samplerteppe mitt ferdig..

Ja da klarte jeg å bli ferdig i dag da.
Deilig..

Trodde ikke jeg skulle lage dette ferdig men nå er det gjordt
og er veldig fornøyd med teppe.
Bak øverst har jeg laget to "hemper" på hver sin side så jeg kan bruke
en lang pinne til oppheng..

Tror nesten jeg har lyst til å lage flere veggbilder jeg.
Fikk jo oppskrift i julekalenderen min som jeg får starte på tenker jeg :-)

Her er teppet:

Fin kveld til dere..

Kjersti :-)


16 kommentarer:

  1. Gratulerer, det ble ingen UFO:) Artig at du benytter gamle blokkmønster. Ha ei flott uke!

    SvarSlett
  2. Hei
    Kjempefint teppe,og du må være en reser å quilte og sy lukkekanter når det var langt fra ferdig i går.Smart måte å øve seg på blokker en ikke kan!
    Ha en fin uke:-)
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-)
      Ble fornøyd med resultatet.

      Slett
  3. Superfint kjersti.
    GLEDER MEG TIL OG SE KALENDER TEPPET:)
    HA EN FIN FIN QUILTEUKE.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-)
      Ja får gjøre litt hver mnd da..

      Slett
  4. Så flott det ble med alle blokkene sydd sammen !!
    Klem

    SvarSlett
  5. Sjå der, ja! Du blei ferdig. Og fint blei det;) Ha ei fin og kreativ veke:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) ja ble ferdig og veldig fornøyd..

      Slett
  6. Denna väggkvilten blev klar snabbt nu, tycker jag. Det är så härliga nyanser i tygerna Du har använt Dig av.

    Dollandesign

    SvarSlett
  7. Så fint veggteppe du har sydd.

    Astrid

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min