Totalt antall sidevisninger

lørdag 19. januar 2013

Hmm dette smakte...


Jeg har laget egen hunde kjeks..
Hadde fått tak i kjeksen på forhånd, og den smakte vist godt.
Da var det bare å prøve selv da..

Hoved ingredienser er leverpostei og grovt mel.
Deigen luktet godt den både for to og firbente.

Stekovnen jeg har har også varmluft, så da prøvde jeg meg på den.
Kan jo steke flere plater om gangen..

Det luktet godt.
Hadde nok deigen litt for tykk noen steder, og der ble den nok litt myk.
Så ut som om de smakte da, de gikk ned på høykant..

Hadde besøk av to damer og de fikk med seg litt hver hjem, til sine firbente.

 Ååå ta bilde da...
 Hmm lukter deilig...kan jeg ta eller...
Takk, nam nam smakte godt :-)

Skal nok lage flere sånne kjeks ja...

Kjersti :-)

6 kommentarer:

  1. Hei så spenendes da .Denne hunden er jammen heldig.:)God helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Aiwa er heldig, og hun liker de kjeksene godt :-)

      Slett
  2. Pia og Pontus liker kjeksene.De ville gjerne ha flere. Så nå har vi kjøpt inn leverpostei og skal lage de selv en dag.

    SvarSlett
  3. Så bra at de likte den da :-)

    SvarSlett
  4. Høres spennende ut å lage hundekjeks selv :)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min