Totalt antall sidevisninger

søndag 31. juli 2011

Sirkelkurs..

I fjor var jeg på kurs med Mikael Svensson.
Vi skulle lage ett bilde med sirkler. Det ble en lek med tekstiler, sirkler og små figurer.

Her har jeg kjært ut sirkler i forkjellige str.  
Og de ligger nå på et bunnstoff av semsket skinn.

Sirklene er nå festet til bunnstoffet.
For å få litt mer liv i bilde har klippet ut en firkant...

Nå har det kommet dobbel vannoppløselig plast på.

Før jeg syr har jeg puttet inn div figurer
som skal bli en del av pynten i denne firkanten.

Nå har jeg sydd fast figurene og sydd rundt alle sirklene.
Neste steg er å vaske bort den vannoppløselige palsten.

Her er resultatet etter at plasten er vasket/skyldt vekk.

Og her ser dere resultat av bilde.
Ett morsomt og lærerikt kurs.

Kjersti :-)

2 kommentarer:

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min