Totalt antall sidevisninger

lørdag 9. juli 2011

Sara Elise kom på besøk:-)

Ja jeg har hatt besøk av Sara Elise i noen dager.
Det er datteren til mitt tantebarn Cathrine. Sara Elise er 8 år. Hun har en lillesøster også som heter Stine Linnea og hun er 4 år.

Sara Elise var her i 5 dager. Vi tok noen småturer. Var blant annet ute å spiste på en Indisk resturang, på Bislett i Oslo. Hmm de hadde veldig god mat der. Og hadde egen barnemeny.

Det var ikke bare sol disse dagene, men det ble en badetur for det. Det var varmt i lufta selv om det var en del skyer:-)

Dagen hun skulle hjem møtte vi mamma, pappa og Stine Linnea på Grelland. Det er et spisested ved E-6, like før du kommer til Horten.

Her ser dere et lite knippe med bilder :-)

Her er min datter Trine Veronica og Sara Elise.
Venter på maten :-)

Der kom maten..

..hmm det ser godt ut.

Her kom min mat, det var en mix tallerken med store reker, kylling og lam.
Det smakte nydelig:-)

Så var det en tur på stranden i Tangen.
En liten strand vi har i Ørje.

Nå har vi spist middag og jentene poserer villig...

Stine Linnea ville også være på et bilde alene :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min