Totalt antall sidevisninger

søndag 21. februar 2016

The Splendid Sampler Sew Along.

Hei. 
På lappeklubben som var på mandag var det en som sa at hun hadde meldt seg på 
et morsomt følge-prosjekt.
 Pat Sloan med flere skal nå hver uke legge ut 2 blokker i et helt år. 
Det blir en del blokker. 
Jeg skal prøve å følge og lage disse blokkene etterhvert som de kommer.  
Så nå i helgen laget jeg de 2 førte blokkene.
 Førte blokken heter "hearts aflutter". 
Den andre heter "wings".
Hun har en egen fb gruppe om dette. 
Og en må melde seg på om en skal være med å lage blokkene. 
Skal se om jeg klarer å legge ut linken så dere kan gå inn å se på siden. 
ps det kommer en ny blokk i dag.
Ønsker deg en fin sy-søndag. 






4 kommentarer:

  1. To fine blokker er det du har her ,
    og kjekt å se at flere er med på dette -
    gleder meg til å se neste blokk som kommer i dag :)
    God Helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Takk. Ja morro at vi er fler. Ja jeg venter på neste, synes dette var morro. Håper jeg nå klarer å følge med når de kommer og gjøre dem ellers blir det fort mange å ta igjen.
      Lykke til :-)

      Slett
  2. Så fina block. Jag föll för det med "fjärilar".Kan bli fint på ett barntäcke också.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det. Ja den blokken hadde passet fint i et barneteppe :-)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min