Totalt antall sidevisninger

lørdag 27. juli 2013

Deilig med ett bad i varmen..

 Når jeg er på jobb er Aiwa hjemme.
Og hun er SÅ glad når jeg kommer hjem.
Da er det ut å få luftet seg litt.
Og så en fin sommer vi har i år er det vannet som gjelder ;-)

Pinner er også det beste som er...

Morro når jeg kaster pinner ut i annet..

Aiwa er ikke redd for annet iallefall,
men hun går ikke så langt ut, 
for hun tror at hun ikke svømme ;-)

Hvor er den , hvor er pinnen....

Etter ett langt bad går vi til Ørje, 
og på tilbakeveien tar vi en hvil på krakken.
Og denne krakken er så fin når en klør litt på ryggen :-)

Se så fin hun er...
Mitt hjerte smelter for denne goingen...
Lurer på hva hun tenker her...
Enten: har du en godbit til meg...eller kan jeg få badet litt til...

Og det ble ett bad til ;-)

Ha en fin lørdag dere...

Kjersti :-)

2 kommentarer:

  1. For en fin hund! Og så deilig å få leike seg i fineværet! Fin toalettveske og sakseetui du har sydd:) Kos deg i helgen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja hun er så fin så :-)
      Takk for titten..
      Fin dag:-)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min