Totalt antall sidevisninger

mandag 25. februar 2013

Fant en UFO til...

Ja den som leter finner...
Fant denne posen med alt tilbehør i.
Her var alt av stoffer, trå og jeg hadde også tegnet opp mønsteret.
Og da var det vist stopp, er ikke sikker på hvorfor.
Men nå skal det ligge på hylla under salongbordet så jeg ser det..
Det er et bakeklede med broderi på.
Har tatt det i bruntoner på grunn av at det passer på mitt kjøkken.
Flisene der er i terrakotta/brunt og innredningen er kremgul..
Blir fint når det blir ferdig ;-)

Her ser dere pakken, tror også at det er ca 4 år siden jeg kjøpte den :-/

Fin dag til dere..

Kjersti ;-)

8 kommentarer:

  1. Rart med det som blir liggende i en pose... Dette blir fint å få ferdig, Kjersti! Lykke til :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det blir liksom bare liggende det :-)
      Takk har beg nå..

      Slett
  2. Ja ting dukker opp igjen.. he-he! Artig med ny giv, da. Lykke til med prosjektet :-)

    SvarSlett
  3. Den var søt. Gleder meg til å se den ferdig :-)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til og se det ferdig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja Monica den blir nok ferdig før sommeren iallefall :-)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min