Totalt antall sidevisninger

lørdag 29. desember 2012

Romjulskos.

Ja da er julekvelden over og enn kan kose seg i romjulen.
Håper alle fikk det de ønsket seg til jul :-)
Jeg fikk iallefall mye fint.
 
Nå i romjulen er det mange som har fri
og kan slappe av litt og kose seg.
Har hatt min datter her noen dager.
Det har vært en rolig romjul for meg, ryggen er ikke 100 % enda
men i bedring..

Aiwa koser seg ute i snøen..

Hun finner stadig noen pinner,
og de må tygges litt på...

Og denne ville hun ha med seg hjem også..
 
Nå vil jeg inn, fryser så fælt på tassene min a gitt...
 
Og her ligger hun og Aiwa på sofaen og koser seg.
Etter å ha vært ute..

Forsatt god romjul..

Kjersti :-)
 

 


2 kommentarer:

  1. Så koselig!! Lille vofsen min elsker snøen!! Hun springer rundt som en gaselle:)

    Divamamma.wordpress.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja morro når de koser seg i snøen:-)

      Slett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min