Totalt antall sidevisninger

lørdag 31. desember 2011

Godt Nyttår!!

Så har dette året gått.
Håper det har vært ett fint år for deg.
Og at du har fått utrettet det du satte deg som mål i år.
Mange vil nok sette seg nye mål for det året som kommer.
Husk da å sette deg ett realistisk mål så du klarer å nå det..

Jeg satte meg også noen mål på nyåret,
og noen har jeg lykkes med,
mens andre ikke  :-)
Har også noen nye mål som jeg håper å klare i det nye året som kommer.

Jeg ønsker alle som har vært innom bloggen min
ett riktig Godt Nyttår!!

Jeg skal jobbe i kveld men skal kose meg for det..

Kjersti :-)

3 kommentarer:

  1. Hei Kjersti!
    Ønsker deg et godt nytt år også! Håper du får det bra og at du lykkes med dine mål. Ha en fin vakt i kveld!

    SvarSlett
  2. Lykke til med målene for 2012. Fyll året med gode ting og ta vare på øyeblikkene.
    Godt Nytt År!

    SvarSlett
  3. Takk dere og Godt Nyttår ja :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min