Totalt antall sidevisninger

fredag 19. august 2011

Fargerik toalettmappe..

Ja da har jeg prøvd meg på en ny (for meg) toalettmappe fra AnneKa, liten og stor.
Jeg har sydd den store.
Hadde dette fargerike stoffet som jeg hadde lyst til å bruke :-)

På de to tynne grønne stripene, har jeg sydd på en blomsterbord.
Det ble litt ensomt på den turkise delen så der kom det en liten frosk på,
er den ikke søt a :-) 

Det er god plass i denne toalettmappen,
og fire lommer er det også..

Str på mappen er: høyde 23 cm ,bredde 32 cm og bunnen er 8 cm

3 kommentarer:

  1. Kanskje vi du skulle sette meg på sykurs, så kan jeg sette deg på fotokurs?

    SvarSlett
  2. Nei så fin denne var da!=) sann ønsker jeg meg til jul=)

    SvarSlett
  3. Ja Kari kanskje vi skulle bytte på litt :-)

    Takk Trine Veronica, vi får vel se på det da :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min