Totalt antall sidevisninger

onsdag 4. mai 2011

A4 bilde er ferdig..

For en god stund siden laget vi div knapper i cernit i Tåsen quiltelag. Så ble det til at vi skulle ha en A4 quilt med disse knappene. Den dagen var jeg på ferie og har prøvd å komme en annen dag. Men jobber i helsevesenet og det har falt seg sån at jeg har hatt kveldsvakter på disse onsdagene. Skal bli ny turnus nå etter ferien og jeg har lagt inn ønsker..
Men her får dere se mitt bidrag til disse knappene. Har brukt en melert grønn farget metall trå men den kom ikke så tydelig frem på bilde. Men det var morro å frihåndsquilte, første gangen :-)

3 kommentarer:

  1. Så fin og morsom :)

    Du er virkelig flink of effektiv :)

    Klez Emilie :)

    SvarSlett
  2. Insektsknapper var tøft! Kunne ønske meg et nærbilde av hele prosjektet.

    SvarSlett
  3. det var fint! gleder meg til å se!

    SvarSlett

Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min